środa, 23 czerwca 2010

Kolorowiej

Zmieniłem wygląd strony. Skorzystałem z opcji i podmieniłem szablon. Ten jakiś taki...cieplejszy, choć kolory jesienne. A tu niby w końcu lato zawitało...przynajmniej w kalendarzu.
A co się dzieje? Niby nic nowego.

Jasio rośnie, coraz więcej gada po swojemu i zaczyna już się siłować z sobą, aby się podnieść, czy przekręcić.
W pracy zrobiło się troszkę spokojniej, ale pewnie chwilowo... Ostatnia większa robota, to były Eliminacje Wojewódzkie Młodzieżowych Zawodów Sportowo-Pożarniczych Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych, które odbyły się 19.06.2010 r. w Białobrzegach. Były to zawody dla młodzieży z OSP, w sumie 30 drużyn, po 10 osób każda...więc 300 osób. Jakoś udało się ogarnąć i w miarę sprawnie nam to przebiegło.
A co do moich sportów?
W poprzednim wpisie było o organizacji Jurassic Cup. W tychże zawodach także startowałem. Poszło całkiem nieźle, zważywszy na dość silną, międzynarodową obsadę (m.in. aktualni medaliści MŚ i ME).
W 1 etapie zająłem 3 m-ce, tuż tuż za najlepszymi. 2 dnia byłem 4ty, także z niewielką stratą. Najgorzej wyszły MP w Foxoringu...popłynąłem nieźle...choć w sumie niekoniecznie z własnych błędów, ale to już temat nie do dyskusji...Najważniejsze dla mnie były 2 pierwsze starty, które były eliminacją do wrześniowych MŚ w Radioorientacji i poszło świetnie, bo z Polaków byłem 1 i 2.
A co do organizacji samej imprezy, to myślę, że wszyscy wyjechali zadowoleni i wrócą do nas za rok.
Teraz, w najbliższy weekend kolejne zawody, będące eliminacją do MŚ. Odbędą się w Bydgoszczy i mam nadzieję, że powiększę swój dorobek punktowy.

Brak komentarzy: