poniedziałek, 12 października 2009

Jeden z dziesięciu

Od dłuższego już czasu planowałem wystartować w eliminacjach do teleturnieju "Jeden z dziesięciu". W końcu jakoś się zebrałem i wysłałem przez internet swoje zgłoszenie. Pod koniec lutego dostałem wiadomość, że na początku marca w jednej z warszawskich szkół mam eliminacje do programu. Był to test słowny, bodajże 15 pytań, z których można było mieć max. 3 pudła. Udało mi się zakwalifikować do udziału w programie!
Jakoś w połowie września miałem nagranie teleturnieju, które odbywało się w siedzibie TVP 3 w Lublinie.
No i w końcu doczekałem się emisji, która jest zaplanowana na jutro (tj. 14.11.2007 r. w środę).
13 edycja obecnej serii ;-) Wynik jest znany...nie wygrałem ;-) Ale nie byłem też tym, który odpadł jako pierwszy. Miłego oglądania :-)

Brak komentarzy: