poniedziałek, 12 października 2009

Sezon 2008 w pełni

Po maratonie niestety się rozchorowałem. Organizm osłabiony takim wysiłkiem dość łatwo przyjął wirusa. Stało się to najprawdopodobniej w Stargardzie, gdyż tam właśnie, u Daniela spaliśmy z Kasią. No a chory był zarówno Daniel, jak i Maks. Jedynym pocieszeniem jest fakt, że złapało mnie dopiero po zawodach.
Jednak pocieszający był fakt, że maraton nie poczynił w moich mięśniach dużych spustoszeń. Tzn. nie miałem zbyt dużych zakwasów, w zasadzie czułem się prawie tak normalnie, jak po zwykłej "dyszce".
Co więcej, można poczytać dalej:



W następny weekend chory pojechałem do Chojnic, gdzie rozgrywane były Długodystansowe Mistrzostwa Polski w Radioorientacji. Pogoda była nie za sprzyjająca, zimno, mżawka... Jechałem tam z Jasiem późnym wieczorem w piątek. Zatrzymaliśmy się na tankowanie, wysiadłem, aby odcedzić kartofelki. Złapała mnie wtedy taka telepka, jakiej chyba w życiu nie miałem. Normalnie spazmy i dreszcze z zimna. Cóż, po dojechaniu podleczyłem się trochę % i do wyrka. Rano nie było wcale lepiej, wystartowałem z gorączką. Jak już się rozpędziłem, to nie było tak strasznie, jednak nie czułem nawet w połowie takiego komfortu, jak powinienem.
Jasiek startował 10 minut po mnie. Po kilku błędach, dogonił mnie już po półmetku. Resztę trasy zrobiliśmy już wspólnie. Tak więc on wygrał, ja byłem drugi. Trzeci miał do nas sporo.
Wyniki zawodów
Galeria autorstwa Jasia i Tomka Dobrzyńskiego

Kolejne zawody, to długi majowy weekend w Kijowie, podczas zawodów Kijowska Wiosna, które odbyły się w terminie 30.04-4.05.2008 r.
Dopiero po raz 2 byłem na tych zawodach i twierdzę, że obok Pięciodniówki są to najsilniej obsadzone zawody po Mistrzostwach Świata i Europy. Przede wszystkim jest to chyba jedyna okazja, aby się sprawdzić z zawodnikami z Rosji. Bo o ile Ukraińcy, to trochę jeżdżą, przynajmniej do nas, to Rosjanie się kiszą u siebie.
4 dni startów, no i jak zwykle 1 bieg to nie za dobry początek.

Międzynarodowe Mistrzostwa Czech w Sprincie i Sztafetach, 9-11.05.2008 r. Hranice
Ekstremalny Maraton Pieszy 100 km "Kierat", 16-17.05.2008 r. Limanowa
III Mistrzostwa Polski w Foksoringu i Sportowej Nawigacji Satelitarnej, 23-25.05.2008 r. Gdynia
Puchar Wawelu w BnO, 27-29.06.2008 r. Kraków
4-dniówka 4-8.07.2008 r., Hradec Kralove, Czechy
Międzynarodowe Mistrzostwa Litwy w Radioorientacji, 18-20.07.2008 r. Troki
XVIII Międzynarodowe Mistrzostwa Polski w Radioorientacji Sportowej, 1-3.08.2008 Głaz
Międzynarodowe Mistrzostwa Słowacji w Radioorientacji 2008, Mosovce, Mała Fatra
Międzynarodowe Mistrzostwa Czech w Radioorientacji 2008, Jedovnice

Brak komentarzy: